Lilypie Second Birthday tickers

۱۳۸۸ دی ۱۲, شنبه

18 ماهگي





خوب بالاخره سن زيبايي 18 ماهگي!متاسفانه بعلت سرماخوردگي مامان هنوز موفق نشده منو ببره واكسن هاي دوره اي رو بزنم . مامان ميگه من واقعا" بزرگ شدم . خوب شايدم براي اينكه ديگه شبها از خواب بيدار نميشم و الكي بهونه نميگيرم. بيشتر متفكر شدم و دوست دارم كارهاي بزرگترها رو انجام بدم. خوب يجورايي از قرطي بازي هم خوشم مياد عاشق رژلب و مداد چشم و عطر و ادكلن هستم. ولي خوب استفاده از اينها ظاهرا" هنوز برام ممنوعه!دوست دارم لپ همه رو بكشم و بوس كنم. عاشق دمپاي و كفشهام هستم دوست دارم تو خونه هم كفش بپوشم البته ماماني خيلي سعي ميكنه كه بهم بگه تو خونه فقط بايد دمپايي پام كنم!
درضمن خاله نيلوفر چند روز پيش برام يك صندلي خرسي زرد خوشگل از دبي آورد كه من عاشقشم. دوست بابا علي اله هم يك خونه براي من و نامي خريد كه در واقع الان من دوتا خونه دارم يكي رو خاله اكرم برام خريد و يك رو دوست بابا علي اله.

۲ نظر:

لیلا مامان پویان گفت...

خاله جون 18 ماهگیت مبارک ماشالا خیلی خانوم شدی عزیزم صندلیت هم مبارک باشه خاله جون

عاطفه مامان پرنیان گفت...

الهی عزیزم تو یخچال نشستی ؟
منم الان انقد دوست دارم لپتو بکشم و حسابی ماچت کنم ...
حیف که پیشم نیستی وگرنه به قول مامانت لهت می کردم