Lilypie Second Birthday tickers

۱۳۸۹ فروردین ۱۴, شنبه

نوروز 1389






امسال من براي دومين بار مراسم نوروز و عيد رو تجربه ميكردم البته پارسال من خيلي كوچولو بودم و در مورد سفره هفت سين و ماهي قرمز و سمنو سر در نمي آوردم. امسال من و مامان دو ساعت مونده بود به سال تحويل با كمك پدري سفره هفت سين رو چيديم مامان رباب سال اول كه مامان و پدري باهم ازدواج كرده بودند يك سفره سبز خوش رنگ به نشاني تازگي و نو بودن بهار به مامان داد و مامان هر سال سفره هفت سين رو روي همين سفره سبز خوش رنگ ميچينه! از اونجا كه امسال روزهاي تعطيل دو روز زودتر از سال تحويل شروع شده بود هم ماماني اينا و هم مامان رباب اينا رفته بودند شمال و ما تنها بوديم.نزديك سال تحويل كه ساعت 9 و خورده اي بود خاله مرضي و عمو شهروز كه تنها بودند اومدند خونه ما و ما رو از تنهايي در آوردند من كه كلي خوشحال بودم. فكر ميكردم يه اتفاق خوبي داره ميافته كه همه لباسهاي نو پوشيده بودند و خوشحال بودند. من كه همه جا فقط گل ميديم باخوشحالي گل ها رو به مامان و پدري نشون ميدادم و ميگفتم" مامان گل" " مازي گل".
ايام نوروز رو دوست دارم چون هم مامان دائما" پيش منه و هم اينكه استرس كار و صبح زود بلند شدن رو نه تو مامان ميديدم نه تو پدري. از اونجا كه پدر امسال امتحان داشت ، مامان و پدر تصميم گرفتند كه امسال نوروز رو تو خونه بمونند و هيچ جا نرند. ولي مگه ميشه؟؟؟
فرداي روز سال تحويل تصميم گرفتند كه وسايل رو جمع كنند و برند سمت خانه دريا!

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام به دختر خاله اینترنتی خودم
سال نو مبارک. ایشالله سال خوبی را در کنار خاله و بابا پیش رو داشته باشی. ماشاله خیلی ناز و خوشگل تر شدی. مراقب خودت باش و به مامان بگو حتما برای تو اسپند زیاد دود کنه. خیلی هم باهوش و زبر و زرنگ هستی و عجله داری زودی بزرگ بشی. ولی قول بده سال جدید مامان رو کمتر اذیت کنی. همین طور به شیرین کاری هات ادامه بده و وبلاگتو زود به زود بروز کن. از وبلاگ من هم دیدن کن.
به مامان و بابا سلام برسون
آرنیکا
یک ساله از تهران (البته هنوز 3 هفته ای مونده)

لیلا مامان پویان گفت...

ای دخترک دلبرک که پا تو کفش بزرگترت کردی دلی از من بردی با اون ژست خوشگلت...
حیف که اینجا آیکون نداره تا یه عالمه از خودم عشقولانه در کنم
بووووووووووووووس

diana گفت...

salam arnika khanom omidvaram halet

khob bashe bebakhshid khanomi pc

man irad peida karde majboram

felan intori benevisam omidvaram

betoni bekhonish man khale diana

hastam v 1dokhtare 5sale be esme

maria daram shayad betonam begam az avalin rozi ke mamani tasmim

gereft khaterate arosakesho benevise

man v pedaram khanandeye khaterate ghashange shoma bodi

kheili az ashnai ba shoma khoshhalam

ishala ba fereshteye manam hatman

ashna mishi adres imailamo barat

minevisam hatman bede be mamani

kheili dost daram bahash harf bezanam

diana.jafari@yahoo.com

diana.jafari@gmail.com

wwwdianajafari.blogspot.com