Lilypie Second Birthday tickers

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۵, شنبه

باغ خاله سوسن

ديروز 24 ارديبهشت هشتاد و نه با مامان رباب و بابا علي اله اينا رفتيم باغ خاله سوسن و عمو فرنيچو.
خوب به آرنيكا خانم كه خيلي خوش گذشت. از آنجا كه رفت سر ميز توالت خاله سوسن و هر چي رژلب رو ميز بود رو امتحان كرد. از طرفي هم بچه هاي همسن و سالش هم دعوت شده بودند و خوب آرنيكا هم كه عاشق بچه!!!!!!!!!!!
موقعه خداحافظي يهو آرنيكا خانم هوس كرد همه آله (خاله)هاي تو مهموني رو بوس كنه! حالا داشته باشيد حال مامان بيچاره ايشون رو كه بايد دور باغ راه ميرفت تا دختر خانمش هر چي خاله اونجا بود رو بي نصيب نذاره! اين قسمت قضيه دردناكترين قسمتش بود كه ايشون هوس كرده بود بعضي از خاله ها رو دو بار بوس كنه و به خاله اي كه اين هماي سعادت رو دوشش نشسته بود اشاره ميكرد كه بياد جلو و دوباره آرنيكا ايشون رو مزين كنند!!!

۴ نظر:

ناشناس گفت...

من هم یه تو راهی دارم که اگه دختر باشه می خوام اسمش رو بذارم آرنیکا

چون از معنی اون خیلی خوشم اومد به نظرم آهنگ قشنگی هم داره

خدا دختر کوچولوی خوشگل مامانی تو رو هم حفظ کنه

لیلا مامان پویان گفت...

پس ارنیکا کوچولو هم مهد کودکی شد
شیوا جان می شه بگی کدوم مهد گذاشتی آرنیکارو و آیا از مهد راضی هستی یا نه؟
قربون دختر کوچولوی نازمون که دوست داشته خاله ها رو دو بار دو بار بوس کنه.

آرنیکا گفت...

ُسلام خاله شیوا و آرنیکا جون

خوبین؟

می گم این خاله سوسن که رفتین باغشون همون سوسن خانم معروفه؟
سوسن خانم، ابرو کمون، چشم عسلی؟
آخه من عاشق این آهنگم و مث این پیشوی سایت آرنیکا کله رو هی این ور و اون ور می کنم موقع شنیدن آهنگش

ناشناس گفت...

سلام اسم دختر منم ارنيكاست من عاشقشم اون يك سال و پنج ماهشه و مثل ارنيكاي شما عاشق بوس همش خودشو ميزنه به جايي ميگه بوش بوش و تا بوش ندي ول كنه معامله نيست