Lilypie Second Birthday tickers

۱۳۸۸ مهر ۸, چهارشنبه

دسته گل

دیروز بیست و نهم سپتامبر ازنظر ماه میلادی من پانزده ماهه شدم. از اونجا که آقای دکتر گفتند که از این به بعد باید یک ماه درمیان برم برای چک آپ بنابراین هنوز وزن و قدمو مامان نمیدونه. شاید نهم مهر که من از نظر ماه شمسی پانزده ماه بشم مامان اندازه گیریهاشو بکنه.
ولی الان مامان میگم. با تلفن حرف میزنم، کتاب میخونم، میتونم بگم چند سالمه، خودم کفشامو در میارم و در ضمن با خودکار روی مجله های مامان رو خط خطی میکنم. در ضمن چند روز پیشا که با مامانی و خاله آذر رفتیم برای من و اعلا لباس بخریم من تو فروشگاه تمام پستونک ها رو امتحان کردم که ببینم کیفیت کدومشون خوب که خانم فروشنده اعصبانی شد و به مامانی گفت باید تمام پستونکها رو بخره چون من اونا رو دهنی کرده بودم. خانم فروشنده نیمدونست من مامور کنترل کیفی هستم. ولی بعدا" که آرومتر شد.دیگه چیزی به مامانی نگفت و ما از فروشگاه که داشتیم میامدیم بیرون زدم تابلوشونو رو هم انداختم.
خوب کردم. مگه نه؟

هیچ نظری موجود نیست: