Lilypie Second Birthday tickers

۱۳۸۸ آبان ۱۷, یکشنبه

دهمین دندون

سه روزه که دندون آسیا سمت چپ پایین هم در اومده . دو روز پیش بعد از اینکه فروگلوبین هم رو خوردم مامان میخواست دندونام رو مسواک کنه که دید ای وای دندون آسیاهم در اومده. کلی ذوق کرد و فهمید دلیل اینکه سه روزه من کلافه و بی حوصله هستم چیه. خوب فکر کنم همه یک جورایی منو درک کنند که دندون در آوردن از مراحل سخت زندگی یک بچه شانزده ماهه است. دیشب وقتی پدری اومد دنبالم که منو ببره خونه خیلی کسل بودم وقتی رسیدم خونه مامانم متوجه این کسلی شد فکر کنم یک دندون دیگم هم داره در میاد. و احساسم بهم میگه دندون آسیا سمت راست بالا داره در میاد . آخه خیلی ورم کرده و وقتی هویج رو گاز میزنم نجوییده میندازمش بیرون چون سفتی اون رو نمیتونم تحمل کنم.

۳ نظر:

لیلا مامان پویان گفت...

مبارک باشه خاله جون
ایشالا که یه عالمه غذاهای خوشمزه باهاش بخوری و بزرد بزرد بشی!
روی ماهت رو میبوسم البته چون راهم دوره زحمتش رسوندنش با مامانت.
بزرد=بزرگ به روایت پویان

ناشناس گفت...

به به خوشگله خانم !
الان شدی دندون دندونم کن با دندون دون دونم کن!

عاطفه مامان پرنیان گفت...

خوشگل خاله مبارک دندونت ، هزار ماشااله چقدر تو نازی ، به مامانی بگو برات اسفند دود کنه ، هزار تا بوس