Lilypie Second Birthday tickers

۱۳۸۸ آبان ۲۳, شنبه

پا تو کفش بزرگترها!


نمیدونم این چه تبیه بین بچه ها که دوست دارند پا تو کفش بزرگترها کنند. البته من عاشق کفش پاشنه بلندم ولی یکبار که کفش پاشنه بلند پاهام کردم با مخ شیرجه زدم رو زمین، بعد مامان تمام کفش های پاشنه بلندش رو قایم کرد. البته من هم روزی صدبار کفشها رو از جا کفشی میارم بیرون و فقط به کفشهای مامان بسنده نمیکنم. کفشهای پدری رو هم دوست دارم چون هم بزرگتره هم صداش بیشتر.وقتی مجبورم کفش به اون بزرگی رو به زور بکشم به خودم افتخار میکنم که اینقدر قدرتمند شدم. مامان هم همیشه مجبوره تمام کف کفشها رو تمیز کنه چون من دوست دارم با این کفشها همه جا برم حتی تو اتاقم که مامان کف اون رو همیشه با الکل تمیز میکنه . دیروز برای اینکه دل مامان و پدری نشکنه یک لنگه کفش مامان رو پام کردم یک لنگه کفش پدری که به زودی عکسش رو اینجا خواهید دید. نمیدونم امروز این بلاگر چش شده که عکسها رو قبول نمیکنه؟! شاید فردا درست بشه!

۲ نظر:

عمو پورنگ گفت...

سلام وبلاگ آرنیکا هم لینک شد این مطلب شما در کودکانه هم به روز شد

عاطفه مامان پرنیان گفت...

ای جانم ... از الان پاتو کردی تو کفش مامان و بابا
تو بزرگ بشی چی می شی گوگولی خاله