Lilypie Second Birthday tickers

۱۳۸۸ آبان ۲۵, دوشنبه

بازم تویی داروگر؟


هرگز نشه فراموش لامپ اضافه خاموش! اوا نه اشتباه خوندم صبح و ظهر و قبل از خواب مسواک بزن مسواک تا دهان تو گردد خوشبو و تمیز و پاک!
تقریبا" از یکسالی یاد گرفتم خودم دندونهام رو مسواک میزنم. ولی هنوز درست مسواک زدن رو یاد نگرفتم برای همین همیشه مسواک رو گاز میزنم ولی باز هم مامانم به این کار من راضیه و میگه بالاخره یاد میگیری! البته هنوز آقای دکتر اجازه نداده که من از خمیر دندون استفاده کنم ولی مسواک خالی رو همینطوری رو دندونهام میکشم.
در ضمن وقتی هم از بیرون میایم پدری منو بغل میکنه که دستام رو بشورم ولی چون هنوز زورم نمیرسه که پمپ جا صابونی رو خودم فشار بدم پدری زحمتش رو میکشه و من دستام رو با صابون میشورم.
از خشک کردن صورتم با حوله اصلا" خوشم نمیاد و دوست دارم صورتم خودش خودبخود خشک بشه راستش رو بخواهید اصلا" از اینکه صورتم رو بشورم خوشم نمیاد. ولی مامان همیشه بازی بازی صورتم رو هم میشوره و با دالی بازی صورتم رو خشک میکنه!

۱ نظر:

لیلا مامان پویان گفت...

نظر ما اینه که شما حسابی خانوم شدی
پویان منم که چند ماهی بزرگتر از شماست هنوز مسواکو گاز می گیره و با دهن بسته هم نمیتونه مسواک بزنه.