Lilypie Second Birthday tickers

۱۳۸۸ آبان ۵, سه‌شنبه

دردل

چرا هیچکی منو دوست نداره ؟ چرا هیچکی برام کامنت نمیذاره؟ چرا هیچکی هیچی نمیگه؟.... شاید فکر میکنید چون بچه ام هیچی نمیفهمم؟! شاید فکر میکنید چون قدم کوتاه است نمیتونید سرتون رو یکم به سمت پایین کج کنید و منو ببینید؟ شاید چون هنوز بلد نیستم داستان بخونم؟ شایدم چون هنوزبلد نیستم خودم لباسامو بپوشم؟
نه صبر کن... آهان فهمیدم.... شاید فکر میکنید چون خوندن بلد نیستم؟؟؟؟
ولی من همه چیزو میفمم. خندها رو گریه ها رو شادی وغمها رو دردل همه رو میفهمم... از تو چشماشون میخونم. وقتی کسی ناراحته منم ناراحت میشم. کسی منو واقعا" دوست داشته باشه اینو رو هم میفهمم.هر کس بهم لطف میکنه . مفیهمم . واقعا" میفهمما نه اینکه فکر کنید الکی میگم.
درسته که یه چند روزی من و پدری مریض بودیم و من اینجا نمیومدم ولی الان خوبم . خیلی هم خوبم. دوست دارم دوباره بازی کنم. دوست دارم دوباره برم به پسرهایی که دارند فوتبال بازی میکنند نگاه کنم و براشون دست تکون بدم. دوست دارم با مامانم هلولا بازی کنم.... و دوست دارم همتون رو ببینم و براتون بوس بفرستم.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

من که عاشقت خاله جون
نظراتم رو زنگ میزنم تلفنی به مامان شیوات میدم بعد هم معلومه که دختر ناز و فهمیده ای هستی.
به قول مامانت لپتو بکشم الهی!
قربونه بوبولی
خاله فری

لیلا مامان پویان گفت...

ای جان عزیزم قربونت بره خاله الهیییی
آخه از بس این بلاگر همش قاط می زنه معمولا نمی شه برات نظر گذاشت
الانم خاله خودشو کشت تا موفق شد دو کلمه بنویسه
فدای دل مهربونت بشم که دوست داشتنو می فهمی عزیزم
هزار تا بوس برای آرنیکای عزیزم

آزاده گفت...

عزيزم من امروز اينجا رو پيدا كردم، حالا هم كامنت ميذارم و هم لينكت ميكنم كه زياد بهت سر بزنم.

ناشناس گفت...

I asked your mother to trnaslate this text for me. She did but I didn't have a good feeling when I got nobody send his commnet on u.
But I would like to tell you :
I LOVE YOU LITTLE PRINCESS.
YOU ARE ALWAYS IN MY HEART
I am sure you will be glad when you find these kind of comments on your weblog after 20 years.

kiss you a lot
Janet F. Keret

خانم شین گفت...

اوائل وبلاگ نویسی این مشکل پیش میاد. باید صبر داشته باشی. این طرف و اون طرف سر بزنی. کامنت بذاری زیااد ولی نه توی هر وبلاگی. فقط توی وبلاگهایی که به گروه خونیت می خورن. اینجوریه که بعدا درست می شه.

راستی من عکس آرنیکا رو هم این ماه هم ماه پیش برای شهرزاد دادم ولی مثل اینکه ترافیک عکسها توی صفحه عکسهای بامزه خیلی زیاده. هنوز نمی دونم این ماه چاپ می شه یا نه. امیدوارم که چاپ بشه

می شه لطف کنی و دستور گراتین برنج رو هم برام بنویسی؟